Thursday, July 24, 2008

Melangkau Paradigma peradaban bangsa - Belia Waja Watan

PENJAJARAN MODAL INSAN GENERASI ULUL - AL BAB MERENTASI GLOBALISASI.

Mampukah slogan ini di interpretasi ke dalam senario kehidupan atau sekadar slogan yang gah pada pandangan mata.

Merujuk kepada kertas kerja Ust Fathi Yakan dalam Pemuda dan Perubahan ia suatu pencirian yang specifit merangkumi pencalonan kreteria kelayakan, Di mana suatu usaha @ amal yang tidak tersusun ( manifestasi ) tidak akan membawa suatu natijah positif atau tidak bermanafaat. So segala kerja mesti secara kolektif atau terminologi yang biasa diguna pakai Jamaei.

Hari ini menjadi persoalan ramai orang yang mampu memperkatakan tetapi tak ramai mampu mengotakan kata-kata tersebut. Seumpama dalam forum ni perbagai pandangan dan info baru yang menarik sebenarnya bukan suatu satira tetapi suatu peringatan, namum mampukah ia di absorb kedalam masyarakat atau kita mengambil pendekatan diskusi ilmu seperti di dewan kuliah di IPT-IPT.

Sekadar pandangan kalau di buat secara kolektif semua yang di perkatakan disini mahupun forum sebelum ini sudah sampai masa boleh diterbitkan journal. Kajian Ilmiah seperti ini tidak diperkatakan di peringkat IPT, mungkin menjadi forbiden knowledge bagi hidden hand.

Saya percaya mereka di sebalik forum ni adalah generasi muda bawah 40 an, generasi intelek, generasi yang sangat ditakuti barat, sejarah membuktikan kes kematian Prof Zukifli Mohd, Dr Burhanuddin Al-Helmy, Dato' Yahya Ahmad, Ust Fadhil MD Noor, Dr Azahari dan mungkin ramai lagi. Kerana evolusi persenjataan cangih telah bertukar dari berbentuk meteria kepada berbentuk infomatic aka ICT aka Multimedia.

Sekarang dinamakan Network centric Warfare aka Spectrum Warfare, Mainframenya adalah teknologi maklumat. So saya perkatakan di sini 3 faktor yang di cadangkan oleh Ust Fathi yakan boleh di ambil kira.

Pertama Ibdaai - Persediaan menurut perintah
Kedua Indhibati- Persediaan inovatif ( bekerja dalam persekitaran sendiri )
Ketiga Jihad - Islam menggunakan terminolog ini, mungkin boleh ditukar kepada perjuangan, tetapi ia adalah istilah serasi dan mempunyai nilaian spritualistik.

KBS sedang dalam rancangan besar-besaran untuk mewujudkan Rakan Muda Idol RM-Idol, satu team daripadanya akan diwujudkan sebagai Pasukan sukarelawan di seluruh negeri peringkat Parlimen. Objektifnya melahirkan komuniti Sukarelawan dikalangan Rakan Muda yang mempunyai sahsiah dan keperibadian mulia.

Persoalannya, adakah ia mengulangi kesilapan PLKN dan badan sukarelawan lain di kalangan belia ... ?. Di sini resionnya dengan fenomena masa hadapan ialah sesuatu pembentukan sosiol budaya sosio ekonomi (Culture) ialah Generasi muda. Bahkan semua perkara bukan sahaja politik,ekonomi, pendidikan malah rural pun akan mendapat percaturan dari hidden hand. Selamat dan hancur Malaysia adalah pada generasi ini.

PLKN jelas siibusnya adalah dari Amerika melalui Khairy Jamaluddin yang membentuk polariti pemikiran dan tindakan sosial belia membelakankan Tuhan. Mungkin selepas ini KJ akan memegan portfolio belia yang akan senang merosakkan minda dan pribadi belia dengan menerima amalan pluralisme seperti Anwar Ibrahim. PLKN nampak gah tetapi sebenarnya secara tidak langsung membuang nilai Islam dalam belia Muslim.

Sekarang KBS Kementerian Belia dan Sukan Malaysia melalui Rakan Muda akan melangkah seperti PLKN, Saya memperkatakan hal ini adalah kerana sdr sdri (belia) adalah bakal pemimpin akan datang, jika hal sedemikian terlepas pandang maka ia akan menjadi senjata makan tuan. Para Sarjana dan Ilmuan mengatakan jika ingin melihat sesebuah negara maka lihatlah jenerasi mudanya.

Dalam forum ini kita memperkatakan pelbagai unsur dan punca,dan kita lupa untuk memperkatakan perihal generasi muda. Kita kena ingat pilihanraya ke 12 baru-baru ini, yang menyebabkan tsunami politik adalah disebabkan golongan belia yang mendominasi saluran 3 dan 4 peti undi pada sesebuah pusat pengundian, Idealisme dan spritualisme yang ada pada mereka yang memamcu para belia bersifat anti establishment untuk merobah sesebuah kerajaan, sesiapa yang mampu menguasai mainstream para belia ia akan berjaya memusatkan kuasa, Malaysia kalau masa era awal Tun memegang kuasa dikatakan mirip sosialisme, dan akhirnya menjadi Mahathirisme. Penguasaan kepada generasi muda oleh UMNO aka Kerajaan pada masa itu kebanyakanya gagal, namum semasa KJ memegang Naib Pemuda UMNO beliau cuba untuk menguasai golongan muda, termasuklah menubuhkan My team, Mat Rempit, Terjun di kutub utara, memegang kuasa tertinggi dalam PEKIDA dan sebagainya lagi, beliau telah berjaya dari sebahagian dari agenda untuk memusatkan penguasaan terhadap remaja atau generasi muda.

Jika hal sedemikian berjaya maka sejarah Malaysia akan ditulis dari satu sudut lain. Dalam masa yang sama KJ adalah James Bond kepada Singapore ( The Silance singaporean ). Pulau batu Puteh terlepas dikatakan sumber pembocoran maklumat dari padanya mengenai surat SUK Johor dahulu kepada British.

Maka saya menyeru kepada forumer sekalian jangan terlepas Pandang, Nabi memesan Kamu akan diserang dari pepenjuru kamu ... maka setiap orang wajib mengambil kira semua perkara termasuklah terhadap generasi muda dan diri sendiri yang masih muda dengan idealisnya masih fress belum dirancuni lagi. Komunisme menjadikan Belia tulang belakang perjuangan mereka begitu juga Nazi dan Musolini dari Itali melalui Fahaman Fasis dan Rascis.

KJ sebagai mana sedia maklum mendapat pendidikan dari United World College of South East Asia Singapore yang diasaskan oleh Kurt Harn ( Jewish@ Illuminati) dari german, KJ akan membawa pedekatan yang sama (Nazi) dalam menguasai para belia di negara ini. ..... Future phenomenon.




ALLAH SELAMATKANLAH MALAYSIA


Hari ini sasaran besar kuasa kejahatan ialah generasi muda, mereka akan di serapkan kefahaman atheis secara tidak langsung, ini terbukti Semua program Rakan muda kalau dahulunya belia di beri penekanan sekarang Rakan Muda di antara 18 - 25 tahun.

http://www.2-u.com.my/home.php?do=akt&contenttype=act

Alat atau modul utama ialah film melaluinya mereka memutar paradigma remaja kita (Spin aka sihir @ dajjal). Film paling popular ialah film berunsur 18 sx dan Darkness @ Wicthcraff @ahli sihir atau berunsur ahli sihir seperti Henry Potter dan lain-lain. Perara sebegini dieropah sudah lama berlaku penerapan panganisme aka black Mental dan mengikut suatu laman web wicca dan wiccan di sekitar negara scandivinia 4 juta lebih.

Dari negara inilah lahirnya Draculla hantu smart aka Daemon. Yang pastinya ini adalah suatu agenda tersurat hidden hand menguasai remaja dengan sihir, rasanya ramai yang mengertahui sprit in the coin dan ramai cuba memainkannya. Itulah sebagai suatu cara yang amat mudah untuk mengertahui serangan yang dilakukan, bukankah murtad apabila menyeru kuasa ( setan) menyerap dalam siling.

Persoalan besar di sini kita tiada mekanisme penampan untuk menyekat kebangkitan Idealisme tersebut. Sebab itulah ia menarik saya memperkatakan dalam forum sedemikian ini agar dapat input yang baik.

Ingatlah musuh dari belakang lebih bahaya dari depan.

Kita tidak boleh menyalahkan kepada Menteri belia dan sukan semata-mata kerana di sebalik ini adanya jaringan all seeing eye membentuk hidden hand mencatuk bidak-bidak. Sebenarnya lambang Bintang di atas logo rakan muda adalah Lucifer yang akan menyesat remaja kita ...

http://www.2-u.com.my/

Sdra sdri tolong ambil perhatian.





Kurt Harn - Pengasas UWCOSEA (Singapore) adalah pakar doktrinisai Hitler, beliau melarikan ke England semasa perang dunia kedua ( lakonan) di buru oleh Nazi, beliaulah mendidik anak Ratu Elizebeth ( menjadi nazi) seluruh keluarga Raja England dan Belgium adalah Neo Nazi.

Secara tak langsung Common Law (British Constitiution) yang menjadi rujukan Perlembagaan Lord Reid (Malaysia Constitiution) adalah terpancu dari sistem nazi (tanpa kita sedari).



Perkara yang berlaku di sebalik tabir - remaja kita melibatkan anak-anak VIP, jawapan mereka itu adalah koleksi peribadi apabila gambar tersebar luas. Senang aje memberi jawapan dosa memanglah koleksi peribadi, nak masuk neraka masuklah secara peribadi ... yang pentingnya mereka sentiasa ada alasan untuk mengiyakan tindakan mereka ... sama seperti bapak-bapak mereka yang terlibat dalam politik ....



Gambar paling favorite az bviasa memperkatakannya tentang kalung tergantung pada leher Rafidah. Politik adalah bermotifkan kekuasaan ... kekuasaan menjaminkan kemewahan harta benda. Apa yang ada (Kuasa) sebenarnya tidak akan menjaminkan ia dapat bertahan kerana dalam politik kawan adalah lawan dan lawan adalah kawan. Politik adalah penipu, politik tiada maruah ia akan menjilat semula segala ludah-ludah mereka sendiri.



Untuk itu mereka memerlukan kepada suatu kuasa luarbiasa (Magik) spritual, dengan itu orang politik mendapat khidmat bomoh profesional dari dalam dan luar negara ... tak cukup dengan itu ia akan mengheret sesiapa sahaja (ahli politik) berhubung dengan hidden hand (dajjal) yang mempunyai kemampuan kuas sihir yang ampuh, walaupun begitu Iblis dan sekutunya bukanlah kawan ia adalah musuh yang nyata.

Apabila sampai masanya mereka akan dierase dari hieraki, itulah yang terjadi pada Yassier Arafat, Saddam Hussien, Rafidah Aziz (Walau pun tak mati tapi hilang kuasa). Sekarang kita akan memerhatikan Anwar Ibrahim yang berjaya mengspinkan otak-otak Pemimpin PAS kerara di dalam PAS itu sendiri telah meresap beberapa perkara, sebelum itu saya sama seperti cz bukalah ingin menjadi forum ini medan politik ... tetapi fenomena yang akan mempengaruh masa depan.

Apabila ABIM tertubuh di sekitarakhir 60 an dan awal 70an dahulu Anwar ketika itu menjadi pemimpin adalah seorang anak muda keluaran MCKK atau Kolej Melayu Kuala Kangsar, seorang yang idealis dan reformis. Dengan idealisme berikut menarik ramai golongan belia terutama pelajar-pelajar IPT sehingga berlaku peristiwa demontrasi Baling. Di tahan di bawah ISA, ISA adalah pusat tahanan politik bukan penjara. Dalam ISA umpama pusat brain wash (sama macam projek MKULTRA USA sekitar 60an dulu) mana mana pemimpin yang di tahan di bawahnya apabila keluar seolah-olah menjadi robotic.

ISA adalah pusat yang di asas oleh British (M15) melaluinya cara dan teknik nazi digunakan bagi mengubah pemikiran dan tindakan (SPIN). Dan itulah terjadi pada semua bekas output ISA. samada ia sedar ataupun tidak ia telah terpancu ke arah satu kecenderuman politik.... Rasis dan fascisme samada pada aliran bukan Islamic seperti DAP - Sosialisme, UMNO- Nasionalisme, PAS- ( menjadikan Islam sebagai ideologi politik) dan beberapa NGO lagi.

Buktinya hari ini pembentukan Pakatan Rakyat bagi menumbangkan Barisan Nasional (BN), bukankah dahulunya PAS menolak percampuran Ideologi yang tidak Islam dalam BN, sekarang di atas tiket Tahaluh Assiasi (mengambil contoh perjanjian piagam madinah) PAS dah terheret sama dalam komuniti yang jelas tidak mahukan Islam DAP. PAS tiada pilihan lain untuk servive politiknya mesti mengambil pendekatan secara kolektif permuafakatan sama seperti BN, maka jelas itulah acuan yang tersedia yang PAS perlu masuk seperti telah di sediakan Hidden hand. Manakala Anwar menjadi leadership mewarwarkan kesamarataan pluralisme, PAS menukar wawasanya kepada Negara Kebajikan, dari Jihad ke Perjuangan ... Natijahnya Khalid Samad (MP-PAS) adik kepada Sharir Samad (Menteri), selepas memenangi pilihanraya tergesa-gesa ke gereja berucap menyokong penggunaan Nama Allah dalam Bible, walhal dalam masa yang sama Penghinaan Film Fitna masih membara. Beliau bukan ulama, kenapa ulama PAS membisu, dan beliau tidak mewakili suara umat Islam. Apa sebenar ini jelas Anwar berjaya menjalankan tugasnya dengan sempurna mengengkan kebangkitan Islam kali kedua.

Kalau dahulunya di awal 1980 an Anwar menyertai UMNO dengan projek Islamisainya berjaya mengengkan PAS kali pertama dari semangat revolusi Islam Iran 1979 dan penentang Jihad melawan Rusia di bumi Afghanistan menular masuk ke dalam jiwa umat Islam di rantau ini. Maka tugas kedua yang mencabar ini masih berjaya Anwar lakukan setelah melalui proses siri-siri lakunan yang amat mempersonakan (tumbukan di mata oleh Rahim noor)






Apabila mereka keluar dai pusat tersebut bukannya mereka berhenti dan tidak aktif tetapi lebih aktif dan agresif. Sebenarnya itulah yang di tanam dalam kepala mereka melalui mind control. Mereka ini akan menjadi pelakon politik menimbulkan suasana sentiasa tidak stabil dengan kata lain memusuhi antarasatu sama lain - perpecahan. Kepada PAS walaupun sebagai parti yang mendakwa memperjuangkan Islam tetapi cara mereka bukannya sunnah nabi pada keseluruhannya, ia adalah wacana politik barat demokrasi, walaupun itulah acuan yang kita terpaksa guna pakai hari ini.



Demokrasi - Suara rakyat adalah suara Tuhan. Bukankan manifestasi yang menyimpang, antara ciri-ciri demokrasi ialah libralisme (Demontrasi), persoalan adakah demontrasi ajaran Rasululah atau ajaran barat. Kalau ia ajaran barat bermakna tanpa disedari PAS selaku parti memperjuangkan Islam telah termasuk dalam acuan imperiaslisme Illuminati. Selepas ini ia akan dicontrol oleh hidden hand menuju kepada The new world order (NWO) melalui One world Gorverment (PBB -United Nation). yang akan diperintah oleh Dajjal laknatullah.









Nah cuba lihat bagaimana dahsyatnya spin dari dajjal itu tadi, Jelas SPIN itu adalah sihir sebagai mana fitnah yang amat di takuti oleh Rasululah dan kita adalah generasi yang menyaksikan kejadian tersebut di akhir zaman ini, kita memikul tugas yang teramat berat yang Nabi minta dia sendiri dan sahabatnya dilindungi dari zaman ini. Allah mentakdirkan kita ( Future Phenomenon dari zaman Rasululah) berhadapan dengannya. Tetapi apakah persiapan yang kita ada dan persediaan yang cukup .... kuasa mistik, spritualik, . Bacalah 10 ayat awal dan 10 ayat akhir al-Kahfi. di situ pertunjuk Allah, kalau sekiranya ashabulkahfi akan di zahirkan semula membantu Al-Mahdi ber sama Nabi Isa alaisalam, maka persediaan pemimpin penyambung akhir zaman bukanlah dalam masa 40 tahun, perancangan Dajjal aka Iblis itu sendiri adalah ribuan tahun silih berganti. Maka sejarah membuktikan cici-ciri kenyataan Rasululah berlaku pada Zaman awal penubuhan kerajaan Abbasiah, apabila terbunuhnya Muhammad bin Abdulah bin Hassan r.a bin Ali Karamalahuwajha bin Abi Talib yang di kenali sebagai Muhamad Nafs Zakkiyah secara misteri.

Mengikut persoalan Radzi Safie penulis BKA dalam blognya .... mungkin Sharif Al Bardhadi itulah orangnya ... Walahuaklam.




Simbul apakah yang di isysratkan oleh Anwar selaku anak didik orientalis Ismail Al-Faruqi dari University of Temple (OWL)






Tambahan kepada Univercity of Temple

http://en.wikipedia.org/wiki/Temple_University

Cuba lihat kepada Greek life dibawah tajuk Temple University Greek Association
IFC
Inter-Fraternity Council (mungkin inilah makna sebenar IFC sokongan Anwar di Malaysia)

Alpha Epsilon Pi
ΑΕΠ

Alpha Kappa Lambda
ΑΚΛ

Alpha Tau Omega
ΑΤΩ

Alpha Chi Rho
AXP

Dan lain lain lagi

Fraternity is a word for brotherhood, and by extension deep friendship or camaraderie. For girls and women the word is sorority.

Student Organization

Some types of student society, social organizations of students of higher education:
North America

Fraternities and sororities in North America, also called social fraternities initiatory organizations which unite students through the undergraduate college course. See alsoist of social fraternities and sororities.

Honor societies, organizations which recognize achievement.
Class societies, organizations in which membership is limited by year of study.
Literary societies, organizations formed as a student-directed supplement to the academic curriculum.

Professional fraternities, organizations which promote fellowship among those in a particular academic discipline or career field.
Service fraternities and sororities, organizations whose primary purpose is community service.
informally, a fraternity or sorority house, large group housing for members of a fraternity or sorority.
Student corporations in Austria.
Studentenverbindungen in Germany.
Studentenverenigingen in the Netherlands.
Nations at Swedish universities.
Fraternities and sororities in the Philippines.
Puerto Rican fraternities and sororities.


The Fraternity of Assassins is the informal name of the Fraternity of Weavers, a fictional ancient secret society of assassins in the 2008 film Wanted. The group was formed in a Cathar monastery in eastern Moravia.

Film tersebut Sedang proses berada di pawagam dan itulah yang terpapar dalam ruang hiburan Cinema Rakan Muda semalam (portal)

http://www.2-u.com.my/home.php?do=about

ANWAR adalah ahlinya semasa di Temple. Begitu juga sejarah penubuhan Rakan Muda adalah semasa Anwar menjadi Menteri Belia, Sukan dan Kebudayaan dahulu.

NI cekupan dari laman web 2-u tu...klik utk besarkan...



Penggunaan bintang especially bintang yg berbentuk terbalik...

Contoh-contoh lain:













Wallahu'alam....

Musuh dalam selimut PAS (ejen luar yg berada dlm parti PAS yg menyokong IFC @ pluralism, ejen2 sebeginilah yg membuatkan PAS drop Negara Islam kpd Negara Kebajikan) = Khalid Jaafar, juga merupakan rakan baik DSAI semasa di ABIM.









http://kopitiam-bang-nan.blogspo ... ilik-singapura.html

THURSDAY, JULY 24, 2008
Pahang Milik Singapura...


12 batu wilayah laut dan 200 batu Zon Eksklusif Ekonomi, itulah yang Singapura tuntut. Tiada hak kah Singapura menuntut wilayah itu? Tentulah dia ada hak. Ingat ye...Pulau Batu Puteh tu milik Singapura sekarang.

Apa hak Malaysia? Hak Malaysia ialah Middle Rock dan South Ledge seperti yang diputuskan oleh ICJ. Tak de hak ke Malaysia ke atas territorial sea dan zon eksklusif tu? Macam Singapura, memanglah kita ada hak.

Kalau masing-masing ada hak...apa nak buat?

1. Rundinglah.

Masalahnya bila berunding dengan Singapura tak pernahnya kita menang. Runding pasal tanah KTMB kita kalah. Runding pasal air kita kalah. Runding pasal tambak Johor kita kalah. Runding pasal jambatan bengkokpun kita kalah. Runding pasal ruang angkasa lagilah kita kalah. Runding pasal wang CPF kita kalah.

Dulu masa kita diperintah oleh orang yang paling auta dan paling putar alam dalam duniapun kita kalah inikan pula oleh si lembik ni...

Jangan haraplah. Siapa yang akan mengetui pasukan perunding Malaysia.? Rais Yatim? Si pembaca puisi sang isteri? Mat Sastera mat budaya ni? Pak Lah...baik dia tido..? Shabery Chik kot? Bawak tuala banyak-banyak ye...he he. Teman dah tahu keputusannya..

Tuanku masih beradu ke?

2. Ke ICJ sekali lagi.

Ini lagi masalah. Gerenti kalah. Mesti ada dokumen hilang punya. Tak percaya ko orang tengok lah. Adalah mangkok yang buat duit jual dokumen tu karang....

Nanti kat tengah-tengah zon eksklusif ekonomi tu ada penemuan minyak. Tempat ada minyak tu Singapura punya... yang keliling ada ikan jerung atau dugong tu Malaysia punya. Nanti adalah mat-mat bunga Johor pacak bendera atas dugong tu...Ko rang tengoklah kalau tak percaya.

Timbul juga masalah siapa nak mewakili Malaysia di ICJ. Ghani Patai lagi..? Gha...What? Teman dah tahu keputusannya...14-2 in Singapore's favour.

3. Buat tak tahu aje...

Itulah yang paling baik teman ingat. Kalau perlu letak scorphene kat situ ... letaklah. Kalau sukhoi boleh terbang lagi...letakkan dekat sikit dengan Johor tu. Itupun kalau tak rosak.

Teman dengar Singapura nak beli 100 F-35 stealth jet fighters! Mind you, F-35 is no ordinary fighter jet! It is a top-of-the-line single-seat, single-engine, stealth-capable military strike fighter, a multi-role supersonic jet fighter that can perform close air support, tactical bombing, and air superiority fighter missions!


JSF-F35 Stealth

Theoretically, F-35 fighter jets can easily outclass and rip apart our puny Russian Sukhoi fighter jets! Hmmm…

Teman tertanya-tanya mengapa Singapura mempunyai pelan yang sebegitu hebat untuk Angkatan Tentera Udara mereka?

Boleh ke C4 kita meletupkan F-35 tu?




F35 bersama F16 Falcom aka Helang aka Horus ( jet cangih mewarisi sifat Horos)

Bak kata seorang rakan, "erhaps they want to safeguard their investments in Abdullah Ahmad Badawi’s pet megaproject, that Iskandar Development Region or now better known as Iskandar Malaysia."

Selepas Singapura menang tuntutan ke atas zon eksklusif ini, teman tidak terperanjat kalau mereka selepas itu menuntut Johor, Pahang, Melak dan Sarawak. Padan Muka....itupun tak sedor lagi..!!


POSTED BY FIRDAUS OMAR AT 7/24/2008

Tujuan kami memaparkan artikel blog tersebut di atas adalah ingin mempersoalkan dan memperkatakan (pandangan) adakah generasi muda seperti mereka ambil peduli tentang persoalan kedaulatan negara dan kesejahteraan tanah air tercinta ini .... atau mereka sekadar berseonok sahaja ...


LEE KUAN YU menggunakan Falsafah SUN TZU - dalam Art of War,

WIN WITHOUT FIGHTING - Mengambil Malaysia tanpa Perang, kerana mereka dah tak berani kerana masih ramai orang seperti Lieutanan Adnan dan termasuklah pahlawan dalam peristiwa 13 mei 69 dulu, lihatlah apa yang berlaku kat negara kita, twistkan pandangan saudara dari sudut berbeza .... ! Be Broud, Stay WATANIAH,

HUBBUL WATAN MINAL IMAN - CINTAKAN TANAH AIR SEBAHAGIAN DARI IMAN.




BELIA DALAM KONTACKS PERANG BUDAYA ( CULTURE WARFARE )

Salah seorang cedikiawan Islam Dr Harun Din pernah mengatakan bahawa kita terlibat dalam mengharumi suatu peperangan yang dinamakan peperangan tertutup, Ali Khamenai menyatakan Perang Budaya. Dalam istilah ketenteraan ialah Perperangan Terhad di mana sesuatu peperangan melibatkan negara-tertentu dalam komuniti yang terhad - Rujuk perang Vietnam dan Afghanistan.

Namum begitu dalam intepretasi Warfare kepada kontaks ini ialah penggunaan senjata Un-konvensional dan bukan konvensional. Jelas satu term yang baik untuk difahami ialah 'PSYOPS WARFARE' atau psycology w Operation Warfare.

Keduanya ( Dr Harun din dan Khamenai) membawa suatu manifestasi yang sama suatu pemaksaan budaya barat ke dalam budaya timur (Islam). Kita boleh merujuk kepada semua program utama TV @ ASTRO main stream Malaysia melibatkan remaja, sama ada seperti Malaysian Idol itu sendiri adalah rancangan diceduk dari TV Amerika dan lain-lain lagi. Semua rancang yang di persembahkan telah menghilangkan secara tidak langsung nilai agama dan norma-norma akhlak , maka di sinilah kuncinya persenjataan PSYOPS ke atas mempengaruhi pemikiran manusia (SPIN).

Jelas Dr Harun Din lagi, peperangan ini tiada persenjataan (material) dan tentera yang terlibat, Kepada kami penpenjuru Islam telah dibolosi dan tidak dapat dipertahankan kerana tiada siapa pun (tentera) memahaminya. Kepada masyarakat awam mereka akan memahami apabila deretan kereta kebal, ratusan ribu tentera, dan ribuan Aircraft di udara maka itulah peperangan.

Sebenarnya semua tangapan anda sekalian adalah silap jikalau itulah persepsi yang anda ada. Untuk melakukan counterattack kami memerlukan future soldier seperti mana yang dinyatakan nabi ' hati mereka bagaikan kepingan-kepingan waja'. Specfikasi di sini (soldier) mestilah mengenal diri dan mengenal Allah (AKU). Senjatanya adalah knowledge "MASTERY THE KNOWLEDGE IS POWER".

Sanggupkah anda sekalian melangkau Paradigma .....!.

Sejarah akan ditulis melalui tangan-tangan anda ... SOLDIER(AKU).


TARGET SERANG / SASARAN UTAMA (GENERASI MUDA)

- LAGU & MUSIK (MENTAL)
- MOVIE (LOVE, SEX & BLACK MAGICK)
- LIFE STYLE ( PUNK, PENKID, GOTHIC, RAGAEI, HIP HOT)
- RELATION - FREE SEX, KOMUNITI / SOCIETY ( RAKAN MUDA & BELIA)
- ROKOK, ALCOHOR, DRUG (NACOTIC) ICE, EXTACY SELAIN DADAH KELAS BAWAHAN, GANJA DAN DAUN KETOM

SALAH SATU DARI LIRIK LAGU MENTAL

Blasphemous Art Of Satan
I practise
the Blasphemous arts of Satan
Perverted way to mock God!
Invert the cross!
Spill sperm and blood on the Bible!
In the circle of pentagram
I curse the name of Jahve!

BLASPHEMOUS ARTS OF SATAN!
Forever mocking the pitiful God
I wipe my ass with the pages of Bible
Fuck you God!
I am blasphemy incarnated

Spells of Destruction
Sperm of Desecration
Blood of Blasphemy



GAYA HIDUP (ELITE)

SUFIAH TAK KESAL JADI PELACUR (KEHORMAT)



LONDON: Seminggu selepas kisah hidupnya sebagai pelacur terbongkar, wanita pintar matematik, Sufiah Yusof, membuat satu lagi kejutan apabila mengakui tindakannya menjual tubuh memberinya kehidupan jauh lebih seronok dan glamor, berbanding kejayaannya memasuki Universiti Oxford pada usia 13 tahun.

Malah, Sufiah membuat pengakuan berani sebagai 'wanita penuh berahi' yang suka membaca kisah hidup dan watak pelacur dalam drama televisyen serta mampu menerima bayaran £1,000 (RM7,000) bagi setiap sesi perkhidmatannya atau pendapatan tahunan kira-kira £60,000 (RM420,000).

Anak ketiga daripada lima beradik itu juga mengakui masih trauma dan terus dihantui pengalaman peritnya ketika zaman kanak-kanak apabila didera bapanya, Farrooq Yusof, termasuk sehari suntuk belajar matematik di dalam bilik amat sejuk atas alasan dapat menambah daya ingatannya.

http://www.bharian.com.my/Curren ... 0406235043/Article/

SEMPENA SAMBUTAN PENGISTIHARAN BANDARAYA KUALA TERENGGANU


'Welcome to Terengganu' - Sambutan dari anak muda PUNK - PB2W merasa Teramat sedih




Dalam Komuniti yang ramai

mengancam keselamatan dan ketenteraman awam.


Inilah pemandangan budaya kuning sebahagian dari remaja Terengganu, di sebalik pembangunan material (Bandar Raya) yang dicari, kalau kat KL itu mungkin pemandangan biasa tapi di K Trg maka ini dinamakan bahana kebudayaan.

TEKNIK PEMAKSAAN BUDAYA - TATOO


Cuba perhati bukankah perkataan Bismilah seperti di tulis .... ?

Jessica Allison Megan Fried (JESSI MALAY)



Kenapa beliau menggunakan nama Melayu di belakangnya ...? dengan salah satu Album lagu NO SECRET dan memimpin Angel Faith

http://www.youtube.com/user/jessimalay

Bukankah ia suatu pemaksaan budaya sesat ke dalam budaya kita ... ?



Kepada ikhwah sekalian Itu adalah sebahagian dari contoh-contoh malah banyak lagi yang melampau dari apa yang kita fikirkan. PERSOALAN : Apa jawapan sdra dan sdri di hadapan Allah nanti ..... !



Tanya diri sendiri, beranikan kita membuat suatu perubahan .... ! HENTIKANNYA..!

atau sekadar menonton ..... ! INGAT mencegah kemungkaran adalah menghalang datangnya bala dari Allah

LAKUKAN SEKARANG



PEMAKSAAN ( SERANGAN) PALING KETARA IALAH DALAM AGAMA

Cara pertama Illuminati merosakkan Agama ialah melalui SIGIL atau lambang lambang syirik memuja kepada Iblis, dalam Islam antara yang paling ketara tertapi tidak di sedari oleh semua orang ialah lambang Bulan dan bintang. Lambang ini di bawa masuk ke Tunisia melaui kumpulan sufisme yang di pakai di ketayap mereka.



Dari lambang tersebutlah ianya di pakaikan i Turkey oleh kerajaan Othmaniah, wal hal tiada suatu Hadis pun yang menyatakan Islam menggunakan Lambang tersebut. Dengan itu tanpa di sedari roh Islam telah di cabut dari agama. Kita boleh lihat ramai yang memperkatakan agama tertapi kosong tidak memberi nilai kerana setiap orang yang bercakap berkenaan dengan Islam bukanlah dia sebenarnya bercakap tertapi Allahlah bercakap melaui lisan-lisan pendakwah.



SHRINE adalah member kepada Hidden Hand (Illuminati). shrine -shrine seumpama inilah yang bertebaran masuk ke dalam semua jurusan agama dan merosak dari dalam, mereka juga adalah Orientalis.

Antara kerja jahat mereka ialah menadaptasikan agama serta menyimpangkannya dari landasan yang sepatutnya berlaku. Sebagai contoh perkembanga Shia, walau pun banyak dibahaskan ulama tentang akidah dan penyatuan, terpulanglah kepada ulama memutuskannya. Di sini kita cuba perkatakan pemangkin kepada wujudnya penyimpangan tersebut. Saya masih ingat ada seorang yahudi masuk Islam (menyamar) menyeru dikasihkan keluarga Ali & Fatimah sebagai Ahlu bait pada zaman bani umayah selepas pembunuhan Syaidina Hussien Radialahuanhu.



Panji Terengganu Asal - Bulan bintang menjadi simbol sehingga ke hari ini.



Bermula dari ini berlakunya gerakan menumbangkan kerajaan Umayah perbagai konspirasi dilakukan dari tahap memuja Ali sehingga mengatakan Jibril tersalah turun wahyu sepatutnya kepada Ali. Pemujaan yang semakin ketara di samping gerakan dilaku sehingga jatuhnya kerajaan Umayyah. Di sinilah sejarah telah di gelapkan atau di selewengkan.

Kita kena ingat Muawiyah bin Abi sufian adalah seorang penulis wahyu dan ayahnya adalah bapa mertua Nabi, walaupun pelbagai kesilapan dilakukannya dalam catatan sejarah tertapi beliau mempunyai kelebihan yang tinggi, sehinggakan apa bila ditanya orang kepada ulama besar Abdullah bin Mubarak tentang Muawiah dengan Khalifah Umar bin Abdul Aziz (tabiin) yang begitu adil, katanya " Sesungguhnya debu-debu yang terlekat pada lubang hidung kuda Muawiyah (digunakan untuk berjihad) lebih afdal dari batang tubuh Umar bin Abdul Aziz.. Maka kita di ajar berdoa " Wahai Tuhan kami ampunilah dosa-dosa kami dan dosa-dosa orang yang terdahulu dari kami yang terlebih dahulu beriman (Dari kami) dan jangan ada di dalam hati kami perasaan tak baik terhadap orang yang beriman .....".

Jatuhnya kerajaan Umayah dan bermulanya Gerakan dipelopori oleh ahlu bait disokong Puak Al-Abbas (Bapa saudara nabi) disinilah Muhamad bin Abdullah bin Hassan ra bin Ali bin Abi Talib memenangi rampasan kuasa beliau telah di baiahkan oleh umat Islam mejadi khalifah. Taktik jahat ( Bani Abbas) telah mengeluarkan beliau dari hieraki penguasaan Siasah (Politik) umat ketika itu, beliau diburu, keluarga beliau di bunuh satu persat, penentangan berlaku sampai ke Mekah seterunya beliau dikatakan terbunuh. Beliaulah yang dikenali sebagai Muhamad Dhu al - Nas Zakkiyah, beliau adalah Al Mahdi. Ketika beliau 'wafat' datangnya suara dari langit. Cerita ini terus dipadamkan.

Seterusnya muncul Imam Jaafar Ashodik ...

RUJUK CHAPTER TWO

FROM SHURA (CONSULTATION) … TO HEREDITARY RULE



THE KISSANITE THEORY

The early Imamate Shiite historians (Nukhbati, w-Ashari al- Qummi and al- Kashi) recorded the first development that appeared in the ranks of the Shiites in the time of Imam Amir al-Muminin Ali bin Abi Talib (peace be upon him) on the hands of the so-called Abdullah bin Saba, said to be a Jew, who later accepted Islam. Nukhbati said of him that he was the first to spread the claim that Ali is the right leader (Imam). He used to say in his Jewish religion that Yusha bin Nun was the Wasiy of Musa (one to lead after him, through his will). This same idea he propagated in Islam, as regards Ali in relation to the Messenger of Allah (peace be upon him) He showed absolved himself his innocence from his enemies, and showed open enmity to his opponents. He scorned and attacked Abu Bakr, Umar and Uthman and the rest of the companions. (1)


http://www.alkatib.co.uk/e4.htm

Permulaan wujudnya shiah, maka secara tak langsung Umat Islam berpecah dua ( menjadi lemah). Sekarang berlaku pembunuhan antara Shiah terhadap Shunni di Iran secara sulit begitu juga di Iraq. Suatu perancang sulit yang teramat licin melebih belut. menjelang akhir abad ke 18 seorang bernama Shrine Bahaullah (laknatulah) Shiah di Iran membuat suatu ajaran di namakan Baha sekarang mempunyai penganut seramai 4 - 6 juta orang di 200 buah negara dan wilayah.


Baha laknatullah.

Secara ringkasnya ajaran baha mengatakan semua ugama adalah satu dan nabi-nabi termasuklah Ibrahim, Musa, Zarastura, Buddha, Krishna dan Isa termasuklah Muhammad adalah yang di utuskan Tuhan. Baha menekankan kesatuan semua agama - sama macam Anwar Ibrahim (Pluralisme). Kalau ikut kefaham untuk kita semua manusia masuk syurga tidak kira agama apa sekalipun. Antaralain baha mengajar kesatuan Tuhan, Kesatuan agama dan kesatuan kejadian kemanusia ( masuk syurga).


Simbol Baha

Baha mendapat sumber kewangan dari Israel, dan salah satu temple terbesar terdapat di pantai haifa Israel



Shrine Baha haifa



Shrine baha Germany




Shrine Baha Delhi (Temple)

Ini tidak termasuk lagi ajaran Qadiani (Gulannanak)



Shrine Baha Autralia


Cantuman simbol agama.

Cuba perhatikan perlbagai simbol agama yang menunjukan pluralisme dalam baha.




Bayangkanlah banyak mana Zionis support yang di beri dalam memaksa umat Islam sesat.




Apa objektif Hidden Hand sebenarnya....?

THE HIDDEN HANDS - Bukanlah melaksanakan agenda tersurat bermula abad ke 18 tetapi ia adalah kesinanbungan dari ancient Babylon lagi, penentangan Hidden hand adalah proksi kepada Iblis (Lucifer). Selama mana adanya Iblis maka selama itulah akan ada bala tenteranya yang bekerja menyesatkan manusia kerana setan terdiri dari jin dan manusia.

Iblis telah memohon kepada Allah supaya dipanjangkan umurnya (tangguh) dan Allah memberinya tangguh, maka Iblis melakukan perancangan melalui event event tersembunyi yang boleh melambatkan pelaksanaan takdir Allah kebinaannya. Bermula dari zaman selepas peninggalan adam menyeru anak cucu adam supaya mengadakan pesta atau perayaan memperingati nenek moyang dan membuat patung sebagai tugu peringatan seterusnya menyembah (pangan) patung-patung tersebut sebagai Idola atau idol.

IDOL di definatisakan (Dictiniory.com) sebagai :

1. an image or other material object representing a deity to which religious worship is addressed.
2. Bible. a. an image of a deity other than God.
b. the deity itself.

3. any person or thing regarded with blind admiration, adoration, or devotion: Madame Curie had been her childhood idol.
4. a mere image or semblance of something, visible but without substance, as a phantom.
5. a figment of the mind; fantasy.
6. a false conception or notion; fallacy.


Manakala dalam kamus oxford pula mendifinasikan IDOL sebagai

idol

noun 1 an image or representation of a god used as an object of worship. 2 a person who is greatly admired: a soccer idol.

— ORIGIN Greek eidolon, from eidos ‘form’.

Sekarang nilah bala IDOL sedang melanda Malaysia, bermula dari Malaysian Idol lagi seterusnya Rakan Muda Idol ( Nampak atau tidaj apa yang tersirat).

Semasa zaman Rasululah Uzza dan Latta adalah menjadi relic penyembahan yang ketara dan Abdul Manaf itu sendiri merujukkan kepada nama kepada hamba berhala. Begitu juga semasa di zaman Isa lagi apabila yahudi mengangap Isa adalah anak Haram (luar nikah) sehinggalah kepada pembunuhan melaui salib (mengikut pandangan yahudi), mereka melalui perancangan sulit membangkitkan gerakan mengkultuskan simbol salib di salib Isa (murid pengkianat) dan di bawa bersama ke eropah pada masa itu kerana agama yahudi memusuhi pengikut Isa, seterusnya fahaman ini berkembang ke Rom pada masa itu. Lalu menjadi satu anutan pengikut Isa aka Jesus Crist (kristian).

Rom pada masa itu menyembah dewa-dewa antara lain dema matahari dan dewi Bulan (diana) oleh kerana hendak menarik raja rom supaya menerima kristian lalu mereka meletakkan cahaya di sebalik kepala gambar yang di dakwa Isa di belakang sebagai menunjukan Jesus Crist adalah anak dewa Matahari. Penyimpang yang ketara dalam Kristian.


Cahaya di belakang kepada Jesus Crist (ditambah bagi menarik minat raja rom pada masa itu)

Dari sini Kristian merebak ke eropah dan berubah menjadi ugama PAGAN daripada ugama samawi. Pemesongan demi pemesongan dilakukan oleh Paderi yang menghalalkan segala perbuatan pemerintah pada masa itu. Old testiment di tukar menjadi new testiment bagi mengikut selera dan nafsu. Sehinggakan Bible tidak lagi menjadi sebuah kitab memberi pertunjuk dan ajaran tetapi menjadi sebuah buku lucah ( Ahmed Deedat) dengan memaparkan perhubungan seks mengikut nafsu paderi. Sebab itulah kita kerap mendengar serangan dan penyelewengan melibatkan ganguan seksual di gereja seperti baru-baru ini Pope meminta maaf di atas serangan seks di sebuah gereja.

Hal sedemikian adalah yang didedahkan, Kristian menjadi rosak dan sesat oleh permainan yahudi dan sekarang Zionist. Walaupun kita melihat seolah-olah ada permusuhan antara keduanya tetapi Kristian menjadi proksi Yahudi apalagi setelah wujudnya Freemason yang pada awalnya mewuudkan kesatrial templa Malta suatu kesinanbungan Salibiah (crusader). Freemason adalah sebahagian dari Illuminati atau enlightment ( pencahayaan) biasanya di kenali sebagai light angels


HOLY SPIRIT (merpat Putih)

Merpati putih biasa digunakan sebagai simbol pembebasan keamanan dunia, sebenarnya sebagai simbol Holy Spirit dan kebanyakan kita juga terlibat dengan kerja-kerja seperti ini sebagai contoh Imej merpati biasa di gunakan oleh Shiah Iran ketika menyimbolkan pengorbanan Jihad menentang Iraq semasa perang Iran -Iran dalam tahun 1980 an dahulu.



HARI INI SIMBOL PEMBEBASAN MELEPASKAN MERPATI

Pencahayaan juga digunakan shiah dalam memuja Syaidina Ali dengan membuat mural (mengikut pandangan shiah) bercahaya di belakang. Ia juga sebagai sembul enlightment menguasai shiah.


Syaidina Ali ( Imeging Shiah)


BLOCK UTAMA MEMBAWA PENYATUAN (LOA) HATI-HATI UMAT ISLAM UNTUK MEMINTA KEPADA ALLAH SUPAYA DI DATANGKAN THE SAVIOUR - AL MAHDI SEPERTI DIJANJIKAN IALAH SHIAH.

Herakie salsilah Rasulululah yang akan zahirnya PBT dan Al-Mahdi telah dipesongkan kepada keturunan Syidina Hussien melalui Shiah, kerana shiah memuja Hussien. Di sinilah kejayaan Hidden hand melambatkan future fenomena, kerana event yang sepatutnya tidak terjadi maka seperti teori Aziverus kita mungkin perlu menunggu satu abad lagi, kenapa tidak sekarang ?
itu persoalan Aziverus ..... Jawapan kena tanya dia sendiri..


Hussein (ilutrasi) Hassan (Ilutrasi)



Mural Ali (ilutrasi) - Terpampang di tembok dan bangunan.

Pemujaan yang melampau sehinggakan sanggup melukakan badan pada perayaan hari Karbala memperingati Hussein.


SAMA SEPERTI HINDU


Bangunan yang menjadikan masjid bagi mereka di cat dan dibina menggunakan warna keemasan (SHRINE)


IMAM ALI REZAIN

Bukan setakad itu sahaja di bawah Shiah pembunuhan secara sulit melibatkan ribuan orang sunni yang di anggap sebagai pemberontak setelah fatwa di keluarkan Khomenei.



Shiah adalah agenda sulit Hidden hand ...

SHIAH MENCIPTA IMAM MAHADINYA SENDIRI

DAN

Pemuda Bani Tamim dari Tehran

Sepertimana lain-lain kumpulan berteraskan aqidah “Masionic” (menantikan penyelamat atau Messiah), Syiah juga tidak ketinggalan mempunyai iktiqad berkaitan pemuda Bani Tamim. Antara teras aqidah Syiah Imamiyah ialah kedatangan Imam al-Mahdi. Imam ke-12 (Muhammad bin Hassan al-Askari) menurut aqidah Syiah itu akan muncul menjelang akhir zaman untuk mendaulatkan Islam selepas beliau menghilangkan diri berkurun-kurun lamanya. Imam al-Mahdi juga menurut kepercayaan Syiah akan membawa kebahagiaan kepada manusia sedunia (al-Syahrastani, al-Milal wa al-Nihal, hal. 165).

Menurut aqidah Syiah, Imam al-Mahdi yang akan muncul itu akan dibantu oleh Syuib bin Saleh, atau juga yang dikenali sebagai pemuda Bani Tamim. Di dalam buku al-Syiah wa al-Raj’ah, kaum Syiah ada meriwayat kata-kata Ammar bin Yasir yang mengatakan : “Syuib bin Salih akan bersama panji al-Mahdi”. (di dalam “al-Syiah wa al-Raj’ah, j. 1, hal. 211″, rujuk: www.wahamb.spaces.lives.com).

Di dalam riwayat yang lain pula, ada disebutkan: “Yang akan mengetuai tentera al-Mahdi adalah pemuda dari (Bani) Tamim, (beliau) berjanggut jarang dan dipanggil sebagai Syuib bin Salih”. (Lihat Ibn Hammad, al-Fitan)

Menurut riwayat-riwayat yang menceritakan sifat-sifat Syuib bin Salih, ialah: Beliau adalah seorang pemuda yang berkulit sawo matang, berbadan kurus, janggutnya jarang, pemimpin tentera, seorang yang tegas, seorang tentera yang berpengalaman, dan juga beliau berasal dari al-Ray (Iran).


Ahmedinajad

Ciri-ciri tersebut menurut sesetengah golongan Syiah, terdapat pada Ahmadi Nejad ataupun “Ahmadi Nazod”, presiden Iran sekarang. Berdasarkan fakta ini, seorang ulama Syiah, Syeikh Misbah al-Yazdi, yang juga merupakan penasihat spritual kepada Ahmadi Nejad telah menegaskan bahawa Ahmadi Nejad merupakan Syuib bin Salih atau pemuda Bani Tamim tersebut. Beliau telah mengatakan perkara tersebut di dalam akhbar berbahasa Arab, al-Syarq al-Awsat bertarikh 13 November 2005.

Kenyataan beliau dikuatkan lagi dengan jolokan yang diberikan rakyat Iran kepada Ahmadi Nejad. Beliau digelar sebagai “Mard Dimyar” atau “Mard Soleh” yang bermaksud “Pemuda yang salih”. Beliau yang disayangi rakyat juga digelar sebagai “Notijat Sya’bi Salih” yang bermaksud “Syuib bin Salih”. Hal ini telah disentuh oleh seorang penulis Syiah dari Lubnan Syadi al-Faqeh di dalam bukunya, “Ahmadi Nejad Wa al-Thawrah al-Alamiyyah al-Muqbilah” (hal. 75-76).

Sepertimana gurunya, Ahmadi Nejad juga meyakini bahawa umat Islam sedunia sekarang berada di ambang kemunculan Imam al-Mahdi yang mereka nanti-nantikan. Pelbagai ramalan dan tilikan telah dilakukan oleh para ulama Syiah sekarang demi memadankan riwayat-riwayat dari imam-imam mereka tentang al-Mahdi dan peristiwa di zaman kemunculannya agar serasi dengan zaman sekarang. Sepertimana al-Aqam, Syiah yang lebih luas pengaruhnya di serata dunia juga turut mengakui bahawa merekalah tentera al-Mahdi. Peperangan Hizbullah-”Israel”, nuklear Iran dan juga ancaman dari AS dianggap sebagai mukadimah kepada kemunculan al-Mahdi. Kesimpulannya, Syiah juga turut mencalonkan Ahmadi Nejad untuk mengisikan kekosongan jawatan Syuib bin Salih, pemuda Bani Tamim.

Siapakah sebenarnya Pemuda Bani Tamim?


'ORANG TUA BANI TAMIM'

Persoalannya kini, siapakah sebenarnya pemuda Bani Tamim? Adakah beliau seorang Melayu yang dilahirkan di Negeri Sembilan? Ataupun dia seorang pemimpin negara yang berasal dari Ardibil, Iran?

Seperkara yang menarik mengenai kedua-dua calon Pemuda Bani Tamim tersebut ialah kedua-duanya bukanlah orang Arab dan bukanlah berasal dari Bani Tamim. Apa yang menarik juga ialah, kedua-dua calon berkenaan mempunyai Imam Mahdi yang berbeza. Seorang menantikan Imam Mahdi yang berasal dari Indonesia, manakala seorang lagi menantikan Imam Mahdi yang akan muncul dari Sirdabnya di Iraq. Lebih malang lagi nasib buat jawatan Imam al-Mahdi, bukan hanya dua orang calon dari Indonesia dan Iraq itu sahaja yang ada, malah ribuan calon al-Mahdi lain, sejak dari dulu, kini dan masa akan datang bersedia untuk mengisikan kekosongan jawatan tersebut. Setiap tarekat Sufi mempunyai calon masing-masing, setiap firaq (kumpulan) Syiah mempunyai calon mereka yang tersendiri, dan setiap kumpulan ajaran-ajaran sesat yang lain juga mempunyai calon mereka yang tersendiri. Ini bermaksud, jawatan Pmuda Bani Tamim juga bukanlah hanya milik kedua-dua calon dari Malaysia dan Iran. Ribuan lagi para penanti al-Mahdi yang bersedia untuk dinobatkan sebagai “Pemuda Bani Tamim”.

Tidakkah kita belajar dari pengalaman-pengalaman yang lepas. Bukankah ajaran-ajaran sesat dan agama-agama baru banyak yang muncul akibat Mahdi-Mahdi yang pernah muncul. Di kalangan Syiah sendiri pun, ajaran Bahaiyyah, Nusayriyah dan lain-lain lagi merupakan produk kemunculan Mahdi di zaman-zaman lampau dari kelompok mereka. Begitu juga halnya dengan ajaran-ajaran sesat lain yang turut timbul dari kumpulan-kumpulan sufi yang telah disesatkan oleh Mahdi-Mahdi mereka.

Persoalannya, apakah riwayat mengenai al-Mahdi dan Pemuda Bani Tamim benar-benar kuat dan qat’iyy? Kita serahkan kepada pakar-pakar hadith untuk meneruskan perbincangan seterusnya.

http://maszleemalik.blogspot.com/search?q=Pemuda+Bani+Tamim

NAMPAK ATAU TIDAK AGENDA TERSURAT EVENT YANG PERLU BERLAKU TELAH DIHALANG, FUTURE PHENOMENON MENGAMBIL TEMPOH MASA YANG LEBIH PANJANG, PENDERITAAN MANUSIA MASIH PANJANG - BERSEDIAKAH KITA MEMUTAR SEJARAH KE PAKSI SEBENAR DENGAN TANGAN-TANGAN KITA SENDIRI ....? WAHAI BELIA SEKALIAN ..!

OBJEKTIF GENERASI MUDA

Berbalik kepada pemaksaan budaya sebagai suatu senjata utama melemahkan generasi muda Malaysia. Hari ini menjadi suatu fenomena biasa dan bukan asing lagi apa bila artis-artis baru melakukan adengan hot di luar scene mereka seperti dalam parti dan percutian. Gambar-gambar mereka dimasukkan ke dalam blog dan tersebar luas, selepas itu mengaku dalam media bukan mereka. Secara tidak langsung ia memberi publisiti murahan. Sebenarnya itu tidak penting bagi mereka, di sebalik perbuatan tersebut adanya bayaran tertentu dan imbuhan sewarnya di perolehi mereka. Ini bersumberkan Hidden Hand.

Kepada kita masyarakat Islam dan rakyat Malaysia mengangapkan ia secara kebetulan atau perbuatan pribadi mereka, tetapi kalau kita perhatikan saban hari percambahan artis-artis terlibat makin ketara. Jelas apabila Media prima memegang mainstream media negara bercetak mahupun elektronik. Di sokong blog-blog mencari keuntungan melalui adsense memapar secara meluas di youtube. Jelas secara tanpa di sedari ia telah melangkau globalisasi. Sebenarnya ini lah yang dilaungkan oleh The New World Order tentang globalisasi.

Media Prima adalah liabiliti MRCB ( Malaysian Resources Corporation Berhad's ) yang diperbadankan di Malaysia sebagai suatu pelaburan di bidang media melalui beberapa stesen TV, Radio dan Media cetak (Berita Harian). Syarikat ini telah ditubuh dan dilancarkan pada 23 September 2003 yang di kuasai kepentingan oleh Parti pemerintah UMNO.



Salah satu aset utamanya ialah Sistem Televisyen Malaysia Berhad atau TV3, di sinilah semua benih-benih kerosakan di tanam, bermula dengan Malaysian Idol, Mentol, Gangstaz, Melody serta cerita berunsur seram dan romantik berasaskan cinta di mana kesemuanya tiada nilai-nilai kemanusian langsung melainkan merosakan sahaja.



MANUSIA AKAN MENGIKUT UGAMA PEMIMPIN (Mafhum Hadis)



APA HUKUM YANG DIPAKAI PM DALAM HAL INI ADAKAH : HALAL + HARAM = HALAM ROSMAH OH ROSMAH ALAHAI MAK DATIN ...


MISI HIDDEN HAND BERJAYA DILAKSANAKAN MICHELLE YEOH FREEMASON / ILLUMINATI



Apabila para pemimpin negara sudah terlampau ... Maka rakyat pun akan melampau ....






SKANDAL DENGAN MAYA KARIM DUA WAJAH HIPOKRIK YANG BERBEZA




GENGSTERISME FUCK U LIKE THIS




Begitu Takabur hendak merampas kelantan ..... Melupai Tuhan



Perbuatan para pemimpin tidak hariranlah para aktis terutamanya meniru perbuatan yang mengabaikan nilai ketimura dan tatasusila keagamaan. Dan akhirnya menjadilah kata-kata perpatah Bapanya Borek anaknya rentek .....................



COUPLE tanpa hukum hakam ( http://www.artis-malaysia.com/blog/ )

http://farm4.static.flickr.com/3092/2751813724_5c9c748a6c.jpg

Adakah sebagai melahirkan Modal Insan seperti diperkatakan Perdana Menteri, itukah sebenarnya role model ...


Itulah yang dikatakan pemaksaan dalam budaya atau perang budaya yang di perkatakan tadi. Hidden Hand Illuminati berjaya menguasai generasi muda Malaysia saban hari dengan pelbagai agenda dan cara, samada dalam perkumpulan mahupun sukan.


PENGEKANGAN KEUGAMAAN



PEMAKSAAN DALAM SUKAN

OLYMPIC DARI SUATU UPACARA PEMUJAAN KEPADA DEWA ZEUS (KING OF THE ATHEN GOD) KEPADA ACARA 'SUKAN -GAMES' BERTARAF DUNIA.





Kerja-kerja membangun semula temple sedang di jalankan



Rupa asal - lihat patung - patung dewa (god) di atas atap di tengah sekali adalah ZEUS.



PANGANISME sedang dibangun semula semua manusia akan menyembah Iblis melalui OLYMPIC.

DEWA ZEUS juga digambarkan sebagai



THUNDERBOLT (PETIR)

Hari ini kita dapat lihat penggunaan simbol kilat sebagai masej tersembunyi:






Secara tradisinya games ini bermula semenjak 776 BC dalam lingkungan 2700 tahun lepas di Olympia, Greek. Di Greek suatu masa dulu permainan ini, (olympic Games) diadakan di atas kemuliaan ZEUS (god) raja kepada Tuhan. Permainan ini di adakan selama 4 hari dalam suatu festival besar setiap 4 tahun sekali di suatu lembah berdekatan dengan bandar bernama ELIS.

Setiap bandar di greece semasa dulu mempunyai kerajaannya tersendiri, dan selalu berlaku perperangan antara satu sama lain. Para utusan akan dihantar keluar dari ELIS bagi memberi tahu acara pertandingan mencabar (beradu kekuatan) di atas nama persahabatan sebulan sebelum acara dijalankan. Pertandingan tersebut membolehkan rakyat dan orang ramai mengembara (travel) ke Olympia dalam keadaan selamat. Permainan Olympic amatlah penting dari peperangan kerana ia adalah festival keugamaan (Panganisme).

Itu secebis sejarah olympic, hari ini seluruh dunia terlibat dengan upacara keugamaan tersebut termasuklah negara umat Islam dan tidak ketinggalan Malaysia, walaupun dunia moden hari ini menyaksi ia ada suatu sukan namum ritual keugamaan masih dipraktikkan seperti menyalakan obor (Lucifer) bagi memberi tahu seluruh pelusuk negara dan wilayah. Obor adalah oblisik api Iblis.

Mengikut pegangan Tuhan menganugerahkan kemenangan kepada sesiapa yang berjaya dalam setiap perlawanan.





Cantuman logo Olympic

Kepada sesiapa yang merasakan sensitiviti, lihatlah bagaimana games yang diperkenalkan penjajah terus di amalkan mengikut tradisi asal (ritual).


Selain dari itu sukan tidak dapat tidak lari dari penajaan. Melaluinyalah syarikat besar akan mengurangkan tax kerajaan di samping mempromosikan barangan mereka. Secara tidak langsung mereka akan mendapat laba semula dari pelaburan atau penajaan yang dibuat. Ok ia adalah suatu lumrah, namum kita janganlah lupa disini juga wujud unsur pemaksaan budaya terutama athelit lihat kepa penaja Majlis Sukan Olympik Malaysia.

http://www.olympic.org.my/web/


Judi dan arak sinonin dengan pertandingan. HALAL + HARAM = HALAM di mana Jakim ?

RUJUK KEMBALI PEMAKSAAN DALAM AGAMA



Sijil Illuminati OTO kepunyaan Leo Young Zagami sebelum beliau keluar dan memeluk Islam, sekarang nama beliau ialah Khalid Saifulah Khan beliaulah yang banyak mendedahkan tentang agenda sulit iluminati. Di atas adalah sijil yang dimiliki beliau dalam Illuminati.

Apa yang menarik lihat cop bulan bintang yang diguna pakai dan ia telah dijadikan lambang rasmi agama Islam. Secara tidak langsung Islam telah diresapi paganisme.



Satu lagi di antara vbanyak-banyak sijil beliau.



Ini adalah gambar Leo Young Zargami semasa OTO Illuminati, sekarang beliau adalah KHALID SAIFULAH KHAN (Nama dalam Islam).

Apa yang menarik seperti diceritai beliau antara untuk mendapat kuasa sprit ialah melakukan Sex magick (Homosexsual), tidak hairanlah kalau kes liwat Anwar jika benar berlaku maka sah Anwar adalah freemason kerana ianya adalah tuntutan Illuminati.

KENAPA SEMUA INI BERKAITAN ANTARA SATU SAMA LAIN

Rujuk perjanjian Iblis dengan Allah, bahawa dia akan mengheret semua anak adam, kecuali hambaKu yang ikhlas kata Allah

bertitik tolah dari sini Iblis bekerja melahirkan tenteranya di kalangan Manusia di samping kalangan jin.

Kerosakan melalui agama adalah supaya dasar Islam tersimpang samada secara sengaja ataupun tidak samada sedar atau sebaliknya. Sasaranya ialah generasi muda dan mereka yang mempunyai semangat anti establishment (opposition) mereka akan fanatik di atas dasar ugama (Konon). maka lahirlah golongan pejuang-pejuang yang jahil tentang syariat agama. Melalui mereka ini akan wujud perdebatan yang tiada kesudahan, kerana mereka akan mewakili kumpulan atau parti atau mazahab masing-masing. Malah ia akan melangkau menjadi pergadudahan dan peperangan seperti di masa-masa yang lalu. Contohnya Shiat dan Sunni, Sebelum itu maafkan saya, dalam hal ini saya tidak menunding kepada sesiapa.

Sekadar memaparkan pengalaman lepas pernah berlaku di hadapan saya perdebatan yang panjang lebar tentang sifat Salbi dan Matni dalam sifat 20 (Ilmu Tauhid). Akhirnya tiada kesudahan, apa yang saya kesal perdebatan tersebut bukan menambah diri mengenal Allah malah menambah permusuhan. Maka agenda LOA oleh manusia meminta Allah mendatangkan The savaur terganggu. manusia tidak bekerja dalam paksi (jemaah) maka tiada keberkatan kerana firman nabi mafhum " Berjemaah itu berkat dan pepercahan itu azab"

Maka kejayaan Iblis di sini ialah menggalakan melakukan kerosakan dan pertumpahan darah sesama anak adam LOA di kalangan anak ada tidak berfungsi maka beliau boleh hidup lama-lagi infiniti (keinginan Iblis) bersimbulkan no 8 terbalik.



PEMAKSAAN DALAM KEBUDAYAAN DAN GAYA HIDUP



Sasaran utama adalah remaja, tidak hairanlah terlancarnya novel ke 7 Harry potter dalam masa ynag singkat sahaja ia habis di pasaran bagaikan goreng pisang panas, siapa pembeli dan pembacanya .... remaja Islam atau sebaliknya. Apa masej dari novel tersebut. ..? Film yang di adaptasi dari novel karangan J K ROWLING'S berunsurkan fantasi, seram dan keluar dari kegelapan. Yang jelasnya ia meng-hightlight-kan tentang WICTH atau ahli sihir. Berimejkan GOTHIC (Darkness) dari pemakaian dan pergaulan cukup untuk menarik minat golongan remaja meniru style tersebut. Di luar sana kita dapat lihat ramai remaja kita perpakaian secara gothic, walaupun kadang-kala kita merasakan kan ia suatu pakaian sahaja sebenarnya sebahagian dari pemaksaan budaya (darkneess of evil) telah diterapkan di sanubari belia. Gothic sebahagian dari cara hidup wicth atau wiccan, yang jelasnya mereka adalah ahli sihir .... kenapa kita perlu mengikutinya.



Dengan bersandarkan jalan cerita didalam dunia sihir (Wizard World) ia telah memukau remaja untuk mengamalkan Magic of Spell dalam ream, Magic of spell adalah mentera atau jampi serapah yang berunsurkan syirik .




JK ROWLING'S -Pengarang novel Harry Potter Jampi serapah (Paganisme) digunakan dalam meditasi



Remaja akan menerima apa sahaja tanpa memikirkan baik dan buruk serta batasan hukum hakam.



GOTHIC cara hidup baru remaja kita. Mereka adalah generasi yang telah dicabut iman dari dalam hati mereka yang ada hanyalah keturunan Islam sahaja.

Seterusnya mereka (Remaja) digalakan mengadakan hubungan seks bebas melalui perkumpulan liar dan parti seks.





PESTA BASAH DI KOTA RAYA KL

Hasilnya dari perbuatan artis-artis idola akan mempengaruhi remaja mengikuti (trend) artis





TAJAAN TV 3



Artis Bunga cinta Lestari Asraf



Tiru gaya artis ..... dan implikasinya ...



ANAK KOTAK DAN ANAK LONGKANG




SIAPAKAH YANG MASIH PEDULI

Rakyat menyalahkan pendidik, pendidik menyalahkan kerajaan, kerajaan menyalahkan penguat kuasa, penguatkuasa menyalahkan kumpulan Masyarakat (NGO) , NGO menyalahkan Ibu bapa ... yang pasti bala dan bencana makin parah dan inilah yang bakal merudumnya Malaysia.

Kami PB2W cuba untuk memampan sedikit dari keupayaan yang ada bagi memutar paradigma belia supaya kembali ke landasan yang asal (pertunjuk dari Allah). Dalam perkara (tugas) ini ia bukanlah terlalu mudah untuk dipikul ... namum ketiadaan organisasi (mendekati remaja) yang boleh masuk ketengah-tengah kehidupan Belia bagi mengembalikan mereka kepada kebenaran, telah memaksa PB2W bekerja di luar kemampuan hanya kepada Allah segala pertolongan dan bantuan.

Maka disinilah kepakaran dan tenaga saudara serta saudari di perlukan.


PEMAKSAAN DALAM POLITIK DAN KERAJAAN

Seperti dikatakan sebelum ini 'Rakyat akan mengikut agama pemimpin' mafhum hadis. Juga kita telah perkatakan di banyak laman-laman lepas dalam forum cari bagaimana permainan Illuminati mewujudkan suatu suasana percaturan politik yang teramat licik sehinggakan ahli politik dan ulama yang menceburi politik gagal menghidui nya. Kita lihat dalam politik Malaysia di era pimpinan cucu kepada Ulama yang antara lain penubuh kepada sebuah parti Politik Islam di Malaysia iaitu PAS.

ABDULLAH HJ AHMAD BADAWI Malaysia Prime Minister.

Pada awal pimpinannya seluruh rakyat Malaysia mengharapkan suatu perubahaan besar ke arah pemulihan nilai agama (reformasi) dilakukan, ya memang beliau melakukan reformasi tetapi beliau telah 'mengajar' Allah bagaimana Allah 'terlupa' mewahyukan kepada Rasululah tentang Islam Hadhari. Islam hadhari mudah difahami Islam bertamadun maka sebagai lawannya Islam tidak bertamadun. Motif politiknya adalah untuk mengisyaratkan kepada PAS (Kelantan) bahawa dasar dan cara Islam bawaan PAS adalah ketinggalan Zaman tidak mampu membawa pembangunan di Malaysia.

Mungkin beliau terlupa bahawa apabila menambahkan pada pangkal nama ISlam dengan Hadhari secara automatik telah menambahkan perkataan Hadhari pada pangkal nama Allah menjadi Allah Hadhari dan lawannya Allah tiada Hadhari (Waiyazubilahimin zalik - Aku berlepas diri dari apa mereka sifatkan terhadap Mu wahai Tuhan ku) kenapa begitu ... ?
ISLAM adalah dari nama-nama Tuhan iaitu As Salam dari 99 nama Tuhan yang Maha Mulia (Ismu Adhom). Sekarang jelas, walaupun apa dan siapa ulama-ulama yang ada dalam majlis fatwa nak katakan kalaulah dibayar upah sekali pun tidak boleh sama sekali menambah sedemikian - ISLAM HADHARI



ISLAM HADHARI ADALAH JELAS KALIMAH SYIRIK ( menyengutukan Allah Pada Asma dan Afalnya )

berpunca dari kalimah inilah Allah membalakan kerajaan Abdullah Hj Ahmad Badawi dengan bencana demi bencana satu persatu termasuklah hilangnya kedaulatan Negara terhadap Pulau Batu Puteh dan seterusnya Pulau Pisang yang bakal menyusul. Mungkin Wilayah Pembangunan Iskandar pun akan terlepas ke negara selatan. Kalau ikutkan Tun Mahathir WPI adalah wilayah Singapura. Gejala yang menimpa Kerajaan Pak Lah, sehingga di perkatakan orang seteruk-teruk kerajaan pimpinan Tun pun beliau tak berani mengubah Islam, tetapi Pak Lah lebih Advance. Dengan kelemahan yang ada kuasa hidden hand menyelinap masuk mengkontrol dari belakang mesin-mesin (pemimpin politik dan menteri) menjadikan mereka seolah-olah bidak-bidak catur dalam percaturan hieraki kerajaan One world Gorverment ( Dajjal laknatullah).

Kerajaan Pak Lah menjadi sebuah kerajaan yang paling hamprak sepanjang sejarah negara, selepas ini mungkin perkataan Malaysia hanya suatu nama dalam pembelajaran sejarah di dalam teks pembelajaran. Menantunya sebagai master mind Singapore seperti dalam Hikayat Khairy Jamaluddin, telah mencaturkan segala urusan pentadbiran negara, manakala Pak Lah terkenal dengan beuty sleep guy. Sehinggakan rahsia dan keselamatan sulit negara samapai ketangan KJ. Amat malang walaupun sekadar speckulasi bahawa rahsia tentang dokumen SUK Johor dahulu telah di salurkan KJ ke Singapura yang membolehkan Singapura memenanginya di ICJ.

Budaya pemimpin di bawah Pak Lah amatlah memalukan dan memualkan.



Ni kalaulah si makcik tua tu naik stim macam mana aku tak tahu .... Suami boleh Isteri pun boleh inilah dasar sosial negara tak rasmi

Budaya kurang sopan tiada adat ketimuran itu di terapkan melalui parti pimpinan mereka ... inilah budaa yang rakyat perlu ikut, terutama para Belia.



Tunjuk Buntut .... krektor pemimpin ... UNDILAH X Tiada Masalah bagi kerajaan .... biasa aje, minum pun boleh .... !


MENANGNYA LINA JOY MELAWAN MAHKAMAH SYARIAH

(Technicaly) Menjadikan mahkamah syariah tiada kredibiliti dan menyalahi perlembagaan persekutuan ketiga-tiga mahkamah Awam, Syariah dan Tentera tidak boleh mencabar antara satu sama lain

Apa kata Pak Lah:

Pak Lah has asked the people to accept the decision on Lina Joy with an open mind and not be overcome by emotions. He said his government did not influence the court. "That is the decision of the court; I don't question them," the PM said yesterday. Read the Bernama report here


Terbaru isu yang di timbulkan oleh Majlis Peguam untuk mengadakan forum memeluk Islam .... apa jawapan Pak Lah ... Tunggu !

Dan kejadian murtad menjadi-jadi


Fatimah Tan bersama peguam caranya yang meredai beliau murtad

Bagaimana polisi kerajaan Pak Lah:

1- Menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat Datuk Dr Ng Yen Yen berkata bahawa golongan homoseksual boleh menerima bantuan kerajaan sekiranya syarat
dipenuhi. ( pengiktirafan ). http://www.malaysiakini.com/opinions/86344

2-Menteri luar Dato Rais yatim



JUAL NEGARA - KENAPA MALAYSIA MEMILIKI MENTERI SEPERTI INI .... DENGAN TIADA MARUAH (LETAK JAWATANLAH)




Terima kasih Miftah di atas dorongan, kadang kala terfikir mampukan aku nak memutar putaran dunia ... ? Kerana seperti peringatan nabi Bahawa kejahatan akan datang bagaikan kepingan-kepingan malam di waktu petang orang beriman di waktu pagi mereka kafir begitulah sebaliknya. Betapa besar fitnah dajjal hari ini kita boleh lihat bagaimana Ulama dari PAS boleh terheret dengan permaianan Anwar yang jelas sifat-sifatnya memenuhi ciri-ciri Al-Quran dalam surah Munafiqin.

keADILan menyokong penuh pandangan Ketua Umum Sdr Anwar Ibrahim, bahwa sepatutnya seminar anjuran Majlis Peguam itu diadakan secara tertutup, memandangkan reaksi sensitif dan persepsi salah dari sesetengah kalangan orang Melayu-Islam. Kami bersetuju diadakan majlis antara-agama yang boleh memupuk persefahaman daripada seminar sebelah pihak yang boleh menimbulkan perpecahan kaum dan agama

Baca kenyataan jangan pakai hentam sahaja.( sedutan dari forum friendster PAS)

Tulah kenyataan rasmi PKR tak boleh terima lagi ke .....

PAS bantah forum anjuran Majlis Peguam Malaysia
Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang
Thu | Aug 07, 08 | 1:04:45 pm MYT
Parti Islam Se Malaysia (PAS) membantah sekeras-kerasnya hasrat Majlis Peguam Malaysia untuk mengadakan forum bertajuk "Memeluk Islam" yang dijadual diadakan di ibu negara pada 9 Ogos ini.

harakahdaily.



PERMULAAN MEMIMPIN KERAJAAN

Rakyat amat suka pada awalnya seorang tokoh yang berketurunan baik-baik Ulama menjadi PM Malaysia, kepercayaan dan pengharapan tinggi di beri. Ucapan dasar yang dibuatnya (Pak Lah) kepada kaki tangan kerajaan dan jabatan kerajaan mengambarkan suatu paradigma baru akan dilaksanankan, dan di jangkakan Malaysia boleh melangkah lebih Cmerlang Gemilang dan terus terbilang .... tapi akhirnya Malaysia menerima nasib yang amat malang.



Kenapa PM jadi macam ni samada beliau sengaja atau di rangcang ... ?

Gambar dari Forum Cari



Menantu Pak Lah (KJ) agen dan proksi Singapura (James Bond 007 ) banyak mempengaruhi dasar Pak Lah - Batal Jambatan Bengkok, Bocor maklumat negara Batu Putih dsb ... !

membawa rancangan merosakan generasi muda ... melalui PEKIDA dari pertubuhan Kebajikan Islam kepada Gengster Melayu




KHAIRY JAMALUDDIN ANAK DIDIK SEKOLAH INI



PENGASAS UWCSEA -PAKAR DOKRIN HITLER -KURT HARN


Gambar Forum Cari



PERSEPSI - ISLAM HADHARI - sentuh lelaki dan perempuan bukan dengan nafsu tak mengapa .... (HALAM)

Seperti diperkatakan di forum cari, Hidden hand akan mencaturkan setiap pemimpin dunia naik dan turun ... yang menentang adalah dari mereka dan yang di tentang pun dari mereka. Mereka mewujudkan jalan cerita, mereka mengarang cerita. Kita boleh lihat Peperangan dunia kedua ... Hitler adalah freemason, jepun adalah freemason, musolini adalh freemason, Joseph Starlin adalah freemason, Churcil freemanson semua pelakon teater perang dunia ke dua adalah freemason. Hitler medapat sumber kewangan dari Rothcill (yahudi terkaya dunia) unuk membentuk hieraki politiknya bagi menjurus kepada perancangan Hidden hand iaitu berlaku peristiwa holocoust atau hoax.

Gambar dari forum cari



SIAPA DI SEBALIK RAIS YATIM -ADAKAH BELIAU DI RASUAH .... ?



SELAMAT TINGGAL BATU PUTIH ENGKAU BUKAN MILIK KAMI LAGI .......


Lihatlah betapa besarnya pelaburan Zionis (sanggup membinasa bangsa sendiri - Chamber beracun) bagi melebelkan barat terlibat sama dengan German membunuh bangsa Yahudi, dan sebagai pertukaran British menyerahkan Palestin kepada Zionist, inilah sebenarnya objektif mereka wujudya negara haram Israel tempat kembalinya penyelamat dan tuhan mereka Dajjal.

Kepada kita betapa jahatnya Hitler, Jepun, Itali (Musolini) memegang watak hitam (Jahat) negara sekutu Alied forces (Amerika, British, Prancis,Canada, Autralia, Rusia dan ll) adalah memegang watak hero (putih). Tapi tidak semua tahu bahawa dibelakang mereka adanya belengu halimunan yang lebih jahat dari apa yang jahat. Bertitik tolak dari itu Malaysia hari ini adalah sama. Mana-mana pemimpin politik tertinggi akan mengadakan perhubungan samada secara langsung mahupun tidak dengan kuasa hidden hand tersebut. Sekurang-kurangnya pemimpin tersebut terlibat dengan Rotory Club dan Lion Club yang jelas dari Freemason. Tanpa di sedari di sini mereka di guide. Sebagai jaminan mereka akan memegang kuasa. lihatlah negara kita, amatilah bagaimana kejahatan bagaikan kepingan-kepingan malam seperti pesanan Nabi. Selepas ini yang pasti Anwar akan menjadi PM Malaysia, bermulanya penjajahan scara derect melalui proksi amerika (Anwar Ibrahim) tanpa ragu-ragu jelas terbukti apatah lagi segala-ciri-ciri yang ada pada Anwar sama seperti Apa yang di khabarkan Al-Quran.


Petikan forum friendster PAS



Al Gore mengundang saya untuk sarapan di Singapura semalam. Saya mempelawa beberapa teman dekat serantau termasuk senator kanan Filipina Ed Andara, pengusaha TransTV Indonesia Chairul Tandjung dan Setiausaha Agung KeADILan, Tan Sri Khalid.

http://anwaribrahimblog.com/2007/08/08/bual-bicara-bersama-a l-gore/





Bagusnya Al Gore (Zionist) ajak Anwar minum air, kenapa tak ajak TGNA dan TGHA sekali selaku pimpinan PR.






suka saya merujuk kepada surah Munafiqun ayat 4:

Dan apabila engkau melihat mereka, engkau tertarik hati oleh tubuh badan mereka (dan kelakuannya) dan apabila mereka berkata-kata, engkau juga (tertarik hati) mendengar tutur katanya (kerana manis dan petah sekalipun kosong). (Dalam pada itu) mereka adalah seperti batang-batang kayu yang tersandar (tidak terpakai kerana tidak ada padanya kekuatan yang dikehendaki). Mereka (kerana merasai bersalah, sentiasa dalam keadaan cemas sehingga) menyangka tiap-tiap jeritan (atau riuh rendah yang mereka dengar) adalah untuk membahayakan mereka. Mereka itulah musuh yang sebenar-benarnya maka berjaga-jagalah engkau terhadap mereka. Semoga Allah membinasa dan menyingkirkan mereka dari rahmatNya. (Pelik sungguh!) Bagaimana mereka dipalingkan (oleh hawa nafsunya dari kebenaran)? (4)



Tidakkah engkau melihat (bagaimana jahatnya) orang-orang yang bersahabat karib dengan kaum yang telah dimurkai Allah (Al-Gore) Mereka itu bukanlah dari golongan kamu dan bukan pula dari golongan kaum yang tersebut itu (golongan munafik) dan lagi mereka selalu bersumpah dengan dusta, sedang mereka mengetahui (bahawa mereka adalah berdusta). (14) Allah telah menyediakan bagi mereka azab seksa yang berat; sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah lakukan. (15) Mereka menjadikan sumpahnya sebagai perisai (untuk menyelamatkan diri), maka dengan yang demikian dapatlah mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari jalan Allah; oleh itu mereka beroleh azab seksa yang menghina. (16) Harta benda mereka dan anak pinak mereka tidak sekali-kali akan dapat memberikan sebarang pertolongan kepada mereka dari azab Allah. Merekalah ahli Neraka, mereka tetap kekal di dalamnya. (17)

Sambungan


MUKA DEPAN CHURCHTIMES - MALAPNYA ISLAMISASI DIMALAYSIA


Syaitan telah menguasai dan mempengaruhi mereka, sehingga menyebabkan mereka lupa mengingati (ajaran dan amaran) Allah; mereka itulah Parti Syaitan. Ketahuilah! Bahawa Parti Syaitan itu sebenarnya orang-orang yang rugi. (19)

Al-Mujadilah




Pandai sungguh Rahim Noor menumbuk sebijik atas mata Anwar ... kenapa beliau tidak menumbuk 2 bijik ..? beliau di upah ke ... atau beliau ada hubungan dengan rangkaian Hidden Hand ( Lion Club, Rotary dsb).



HARGA SEBUAH LAKONAN MEWUJUDKAN SIMBOL HARAM ILLUMINATI PADA BENDERA DAN LAMBANG PKR




Motif apa ezam keluar dari keadilan ... suatu lakonan ...?


PERSOALAN MEMERLUKAN KEPADA JAWAPAN TERHADAP SUATU PERMAINAN TANGAN BELAKANG (HIDDEND HAND)

APA SEMUA INI .... !



MANA SATU PROKSI ILLUMINATI ..... CUBA TEKA




BANDINGKAN DENGAN SENARIO KITA HARI INI
RUMUSAN CZ





THE PLAN 2 - ILLUMINATI PROXI LEADER


Di negeri akan munculnya Pemuda Bani Tamin dan Tenteranya .......

TENTERA DAJJAL

Artikel dari University of Chicago



Where are the fathers?
Study hopes to fill gap in information on absent African-American fathers

By Catherine Behan
News Office

More than 70 percent of African-American children are born out of wedlock, with the majority raised by single mothers. Where are the fathers? Waldo Johnson, Jr., Assistant Professor in the School of Social Service Administration, intends to find out. A scholar on the status of African-American fathers, Johnson is one of 10 investigators in the Fragile Families and Child Well-being Study, a national longtitudinal study -- the first of its kind -- on unmarried parents and their children. His segment of the study focuses on unmarried, low-income, African-American non-resident fathers.

"The study is designed to understand the circumstances of young, unmarried parents," Johnson said. "We have developed extensive public policy about these parents without any real information about them." While researchers have gathered some information about single mothers, complementary information about single fathers, especially low-income, African-American, single non-resident fathers, is virtually unknown. In addition, how these unmarried couples interact in negotiating parenthood is also unknown.

http://chronicle.uchicago.edu/980319/johnson.shtml




Dajjal dan proxi mereka mahu kita semua ikut mereka mengamal gaya hidup bebas (free Sex), melalui pengeluar film pornografi terbesal Amerika di miliki keluarga Rothchild, tekanan dan paksaan budaya hidup sedikit sebanyak mempengaruhi masyarakat kita dengan bertambahnya statistik rogol dan cabul setiap tahun. itu adalah perangkaan dilaporkan bagaimana pula denga sumbang mahram ?, sedikit sebanyak turut menambah bilangan anak luar nikah di Malaysia. Kalaulah perangkaan di atas mengikut kajian University of Chicago 70& anak kacukan Afrika Amerika tiada berbapa, bagaimana pula yang tiada ibu dan bapa .. ... !.



TENTERA ANAK LUAR NIKAH (TIADA IBU DAN BAPA)

Sebenarnya objektif pornografi ialah lahir seberapa ramai anak luar nikah, mereka ini akan di pelihara kerajaan melalui wellfare (Jabatan Kebajikan Masyarakat) bila mereka besar mereka akan menyertai tentera, di sini mereka mempunyai semangat yang jitu kerana mereka berperang mengikut arahan yang di beri. Perasaan (rasa kasih dan rindu) mereka tiada kerana mereka tiada ibu dan bapa, mereka akan diberi segala kemahuan nafsu. Akhirnya mereka akan menjadi mesin pembunuh yang tiada sifat dan kasihan - No Mercy, No Double.






LIHAT LAMBANG CRUSADER DI BAHU TENTERA AMERIKA




CARAT - Cooperation Afloat Readiness and Training .
Eksesais bersama US ARMY dengan tenteran di rantau asia tenggara, termasuk Singapura, Thailad, Brunei, Philipine dan Indonesia. semua latihan yang diadakan sebenarnya mempuyai motif tersembunyi, walaupun di sebalik latihan bersama. Antara lain mempamir kehebatan tentera dajjal, kedua mengesan di mananya terdapat Tentera Pemuda Bani Tamim (PBT).

Sebab itulah CARAT diadakan melibatkan tentera dari negara-negara tersebut di atas sahaja. Dalam unit yang mari terddapat unit Elite Special Force, Deltaforce (SODF). ini boleh dilihat pada bagde pada bahu baju mereka seperti ini:



Kilat tersebut adalah Thunderbolt atau Dewa ZEUS, bermakna mereka adalah tentera ZEUS ( IBLIS). US ARM US di nisbahkan kepada Uncle Sam ( Musa Samiri atau dajjal) bermakan Uncle Sam Army aka Dajjal Army.


BRITISH

Selain itu British yang suatu ketika penjajah kita dan sekarang menguasai kita melalui Comanwell, menunjukan masej yang jelas bahawa Masih digelar The Great Britan melalui menuggaskan kompeni Askar Melayu berkawal di Istana Buckingham, England. Kita masih dalam jajahan - Kemerdekaan kita adalah palsu.



SEKALI DIJAJAH SELAMA-LAMA TERJAJAH


SEMUA PERSIAPAN HIDDEN HAND ADALAH BAGI PERANG ARMAGEDDON

"Day by Day Armageddon."

One man stands virtually alone, outnumbered by billions. Follow him into the rabbit hole of his thoughts as he makes decisions, choices that mean life, or the eternal curse to walk as one of them.




Whos is the man ..... that is CZ (Live in Rabbit Hole)


BE PREPAIRED ' DEATH WORLD '

Anda sekalian sudah bersedia, ada kemahiran dan peralatan untuk survival dalam suasana tersebut ....

To serve, to strive and not to yield...

'NEVER GIVE UP'




No comments:

Powered By Blogger